Известие

Collapse
No announcement yet.

Два проблема!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
    Да,правя всичко от горе описаното.По два,три пъти изчаквам индикацията на дюзите.Вчера сутринта я запалих точно така както описа....поливах филтъра със вряла вода.
    Но последваха други проблеми в момента...свети ми индикацията на дюзите...колата работи добре,има ускорение.Не знам има ли общо с температурата на двигателя....е там има някакъв проблем...направи ми впечатление че не отваря външния кръг,маркучите са студени дори и след 2 часа работа на двигателя.В момента в който температура започне да се покачва индикацията на дюзите изгасва.И от там и по горните проблеми които съм описал свързани с температурата...постоянно играе...мн трудно загрява,изобщо ако загрее,ако се съди по температурата на таблото.Смених два датчика на температурата,този който е на термостата...никаква промяна.Та е такива работи Бях на диагностика миналия месец мисля беше....термостата отвари на 87 градуса,а на таблото показва някъде към 50,60 градуса,и постоянно се мени.Смених три табла,като логично явно проблема е в таблото..но не...и с трите табла никаква промяна.От там както казах по горе,два датчика...отново никаква промяна..дори и по зле....светнаха дюзи.Да отбележа че има парно да седиш по джапанки в колата... ако това има значение.Сега съм се насочил да сменям термостат....
    Дюзата свети от несъвместимите показания на температурните датчици. За няколко дни и на мен ми го прави на два пъти. За да не става това, "събуй джапанките" и сложи температурата на парното на около 20градуса. Карай на по-ниска предавка с по-високи обороти, за да има шанс двигателя да загрее, щото тракторчетата ни по принцип са икономични от към температурни загуби. Надявам се, че и всички кори и капаци по двигателя са си на место. Остави термостата намира. Ако е заминал, ще затопли горния маркуч на радиатора още с отлепването на стрелката. Прегледай буксата на датчика му и кабеляците.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #32
      Диагностиката е направи тук вашия човек Боби...
      Стрелката вече грам не отлепя.На никъде,дюза свети.Парно има.Вече пали без проблем,за сега.Освен да върна стария датчик,поне с него стрелката мърдаше ...с тоя който е в момента грам не отлепя.
      Last edited by CHEFO666; d.m.y г., 23:17.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
        Диагностиката е направи тук вашия човек Боби...
        Стрелката вече грам не отлепя.На никъде,дюза свети.Парно има.Вече пали без проблем,за сега.Освен да върна стария датчик,поне с него стрелката мърдаше ...с тоя който е в момента грам не отлепя.
        Провери връзката между таблото и датчика. Това е една жичка, която свързва пин 15 от най-лявата букса на таблото (гледано отзад) и пин 1 на датчика на термостата. Проводникът трябва да е зелен на цвят открай докрай.

        Тази жичка трябва да дава съпротивление близко до нула Ома и да няма никаква връзка (утечка) спрямо шаси.

        Щом си сменял датчици, табла и дианостиката е показала, че температурата е нормална и не шикалкави, проблемът е или в лош контакт на въпросната жичка или в протърканата и изолация и нежелано допиране до шаси.

        Ако и това не е, търсиш някой да те отърве от черна магия

        Въпросната връзка минава и през една междинна букса завряна на майна си Райна, тъй че ако съпротивлението и се окаже по-високо от 0,5 Ома, ще я изясним и нея. Може лошата връзка да е в нея.

        PS:

        Междинната букса за която говоря се води D23A и би трябвало да се намира някъде под жабката. 20 пинова е и въпросната верига минава през нейния пин 9.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 00:08.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment

        Working...
        X